2011. július 1., péntek

Thai zöldséges tészta

Háttérben a konyhaablakunk :) 
Ma szintén gyors, egytálételt: thai tésztát készítettem. 

Kifőztem 1/2 kg durum makarónit, közben hasábokra vágtam 4 db répát, 1 kisebb cukkinit, 1/2 füstölt tofut, 1/4 káposztát, 1 fej hagymát és mindezt olajjal kikent tepsibe tettem, szórtam rá sót, köményt és a sütőben megpirítottam.

Majd összekevertem a megfőtt, leszűrt tésztával, öntöttem rá szójaszószt, és még 5-10 perc alatt összepirítottam. 

Közben olaj nélküli serpenyőben pirítottam napraforgó-és szezámmagot, és ezt is beleforgattam.  

Nagyon finom lett. :) 

4 megjegyzés:

  1. Nem volt ötletem a fűstől tofuhoz.
    Mindig jó benézni hozzád! :)

    VálaszTörlés
  2. Orulok neki :) Igy nagyon finom a fustolt tofu, ill. a heten keszitettem egy pastetomot is (receptes konyvbe, ezert ezt meg nem oszthatom meg),de ugy is nagyon finom!(Ezt majd kesobb felteszem.) Szep hetveget! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyat szeretnék kérdezni, hogy jó minőségű szójaszószt venni? Sötét, és édes szójaszószt, vagy akár halszószt?

    VálaszTörlés
  4. Hoppá :) A kérdés az hogy hol lehet ezeket venni? :)

    VálaszTörlés